רקמה על חולצות

גם לפני עידן הרקמה הממוחשבת, אנשים רבים התהדרו בחולצות רקומות בעיטורים שונים. החולצה הרקומה היתה חלק בלתי נפרד מסגנונות הלבוש העדתיים ואפילו מאופנת החלוצים בארץ ישראל. גם היום אנשים רבים רוקמים על חולצות, אך לא תמיד לשם האופנה. כיום, רקמה על חולצות נעשית גם לשם מטרות מסחריות ושיווקיות, שלא תמיד עולות בקנה אחד עם צו האופנה. זאת ועוד, אם בעבר זו היתה מלאכת מחשבת, שנעשתה בעבודה ידנית, הרי שכיום, היא מתבצעת בעיקר באמצעות מכונות לרקמה ממוחשבת.

תדמית אחידה בשוק העבודה

אחד השימושים הנפוצים לחולצות רקומות נעשה בשוק העבודה. כיום, יותר מאי פעם, חברות, ארגונים ועסקים מחייבים את עובדיהם ללבוש בגדי עבודה או מדי עבודה אחידים במסגרת עבודתם. בדרך כלל מדובר בעובדים שתפקידם כולל מתן שירות וקבלת קהל, שכן בתפקידים אלו הלבוש מהווה מרכיב חיוני בתדמית ובמוניטין של העסק.

מקומות עבודה רבים מזמינים חולצות רקומות עבור עובדיהם. על פי רוב הם נוטים להזמין דוגמת רקמה אחידה, הכוללת את שם העסק / החברה, הלוגו ואולי גם סלוגן או מספר טלפון. לעיתים, וכשמדובר בחולצות לנותני שירות, הרקמה גם כוללת את שם העובד. באופן זה, רקמה על חולצות בגדי עבודה מאפשרת לעסק להבטיח שכל עובדיו יקרינו תדמית אחידה כלפי הלקוחות, ההולמת את ערכיו ויעדיו.

מתנה נהדרת ומזכרת שנשארת

רקמה על חולצות היא גם דרך נהדרת להעניק מתנה אישית, שהיא גם מזכרת. הדוגמא הבולטת ביותר לכך היא דווקא בצה"ל. חיילים רבים זוכים לקבל חולצה רקומה לאחר סיום טירונות, מסלול, קורס או כשהם משתחררים ועוזבים את יחידתם. במקרים אלו, היא תכלול בדרך כלל את שם היחידה, מספרה והסמל שלה, ותשמש כמזכרת אישית מתקופת השירות, שממנה יוכלו ליהנות למשך תקופה ארוכה.

גם מקומות עבודה שמעוניינים להעניק לעובדיהם מזכרת מיום גיבוש או מיום ספורט, נעזרים רבות בשירותי רקמה על חולצות. כאן, לחולצות הרקומות יש תפקיד כפול: מצד אחד, הן משמשות כמזכרת מהיום המיוחד ומהחוויות שחווה העובד, ובכך מחזקות את הקשר של העובד עם הארגון ואת מחויבותו כלפיו. מצד שני, הן משמשות כמוצר פרסום, שכן בכל פעם שהעובד ילבש את החולצה שעליה רקום שם ולוגו החברה, הוא למעשה יפרסם אותה.

האלטרנטיבה הטובה ביותר להדפסה

שימוש בחולצות למטרות שיווקיות, מסחריות ואפילו לשם מתנות ומזכרות, הוא אינו דבר חדש. הדפסה על חולצות היא שיטה נוספת שמאפשרת להשיג את אותן מטרות, ואפילו בעלות זולה יותר. אולם בהשוואה להדפסה, לרקמה על חולצות יש שני יתרונות מרכזיים:

היא מאפשרת לחולצה לשמור על איכותה לאורך זמן. בניגוד להדפס שיכול לדהות או להתקלף במשך הזמן, הרקמה לעולם נשארת.

קל יותר לשמור על ניקיונן של חולצות רקומות. הדפסים נוטים להתקלף בכביסה וגם לא ניתן לגהץ עליהם כדי לא לגרום לקילופם. לעומת זאת, רקמה מאפשרת לכבס ולגהץ את החולצות ללא חשש.

עם חברת תגית רקמה ממוחשבת תוכלו גם אתם ליהנות מהיתרונות הרבים שיש לרקמה על חולצות. למידע נוסף ולהזמנות – צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

גם אתם אוהבים ללבוש חולצות מצחיקות? מעוניינים להפתיע בעזרתן אדם יקר לליבכם?

יש לנו פתרון נהדר עבורכם!

חולצות מצחיקות

אחד הטרנדים החזקים בתחום הלבוש הוא לקחת חולצת טי פשוטה, להדפיס עליה משחק מילים משעשע וכמובן ללכת איתה לכל מקום. אבל למה להדפיס את הכיתוב כשאפשר פשוט לרקום אותו? שלא כמו הדפסה, אשר עלולה במשך הזמן להתקלף וללכלך את הבגד האהוב עליך, רקמה מחזיקה מעמד לאורך זמן רב. לכן, מדובר בפתרון נהדר עבורכם. במקום להדפיס את אותה חולצה שוב ושוב ולבזבז כסף רב, אפשר פשוט ליהנות מאותה חולצה לאורך שנים ארוכות ולחסוך בכסף. כמובן, בסכום שהוצאתם על הדפסה חוזרת של אותה הלצה על חולצה, תוכלו לרכוש לעצמכם פשוט כמה חולצות איכותיות ורקומות שישמשו אתכם שנים רבות.

חברת תגית רקמה ממוחשבת מספקת לקהל לקוחותיה מגוון רחב של שירותי רקמה. אצלנו תוכלו ליצור לעצמכם, לחבריכם או לכל מי שרק תרצו חולצה עם רקמה מצחיקה.

מחפשים רעיונות למתנה מקורית באמת? מצאתם!

אין מי שלא אוהב חולצות מצחיקות. הן שנונות, עוזרות למי שלובש אותן לקבל תשומת לב וכמובן הופכות לשיחה מרכזית בכל מקום שאליו מגיעים לבושים עמן. לכן, בפעם הבאה שהחברים, שבני המשפחה או שהקולגות יחגגו יומולדת, תוכלו לתת להם במתנה חולצה מצחיקה. יש סיכויים ממש טובים שהיא תעלה להם ולכל מי שבסביבתם חיוך על השפתיים. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לדעת מהי מידת החולצה של בעל השמחה, למצוא מטבע לשון שובב ולבקש מאיתנו לרקום אותו על גבי החולצה שבחרתם את הכיתוב המשעשע. זה קל, נוח, פשוט וההתלהבות של בעל השמחה תירשם.

חולצות רקומות זה חגית רקמה ממוחשבת.

חייגו עכשיו למספר 5181878 – 03 והזמינו מוצרים רקומים בכל כמות.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

פוסטים נוספים:

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

גלילה למעלה